Trip Duba Explorers Camp Riposa in tende di lussu

Nantu à una isula boscosa in u core di l'habitat di u Delta di l'Okavango si trova u picculu Campu di Expedition Duba appena apertu.Hè una bella destinazione è hè l'unicu campu in a riserva privata di Kwedi di 77 000 acre (32 000 ettari), casa di isule accentuate di palme, pianure d'inundazione è boschi.

Cunduce per vede u ghjocu, è ci hè assai.Fighjate à l'interazzione trà l'orgogliu di leoni è i mandri di bufali, è ancu di lechwe rossi, gnu blu, kudu, tsessebe, giraffe, elefanti è ippopotami (cuntenti felici in i paludi).Sè vo site furtunatu, vi vede u leopardo, a volpe d'orecchie di pipistrelli è iena.A fauna si vede regularmente in u campu ancu.

nutizie (1)
nutizie (2)
nutizie-4
nutizie-32

L'alloghju hè tendatu è aria cù vedute espansive, l'arredamenti sò eleganti è còmode, u persunale hè utile, i pasti sò deliziosi è ci hè assai ghjocu per vede - se seguite i ponti affascinanti chì liganu l'isula à i zoni di a fauna salvatica.

Osservazione d'uccelli.L'offerte di l'Okavango includenu a rara grue à gabbiani, a civetta di pesca di Pel, l'airone di notte à dorsu biancu è a civetta di palude, è tanti altri.Ùn hè micca inusual per vede più di 80 spezie d'uccelli in trè ghjorni.

Navigazione di i canali permanenti di l'Okavango in barca à motore, secondu u nivellu di l'acqua, hè à tempu rinfurzante è pacificu, mentre fighjate u ghjocu, identificate l'uccelli o pruvate a manu à qualchì pesca.

Manghjendu una cena stupenda nantu à u nostru balcone mentre u sole tramontava è dopu svegliate per vede l'animali in una caccia è un elefante bluccà a nostra porta.Daveru lussu africanu à u so megliu.

nutizie (7)
nutizie (6)
nutizie (5)

Vive in una tenda di lussu di luce nantu à e pianure africane salvatichi hè una grande sperienza.
Un bonu sistema di ventilazione permette di respira l'atmosfera di a natura in ogni mumentu.A reta a prova d'insetti pò ancu fà vi campà più cunfortu.
Muri di disassemblamentu, finestri di grande dimensione, permettenu di avè un campu di visione più largu.


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022