Ogni tenda hè un paisaghju

In a vita rapida d'oghje, ùn pudemu micca rinunzià à perseguite u megliu in a vita.Ùn vogliu micca perde a chance di apprezzà a bellezza di a natura.In u risultatu, l'alberghi di "lussu salvaticu" sò emersi.
tenda di hotel di lussu (1)
A tenda hè perfetta unità cù a natura, in uppusizione à l'architettura urbana, stà in u mondu, stà luntanu da e cose mundani.
In più di dissipà a nuzione di scarsità in u desertu,
In più di perseguite cunfortu materiale,
Più di un lussu spirituale,
A mistura perfetta di arte, cultura è natura,
Portate una sperienza di vacanze unica à i residenti
tenda di hotel di lussu (2)

A decorazione di l'internu è l'equipaggiu seguenu u principiu di rigenerazione ambientale naturale,
Mobili in legnu solidu, giallu brillanti,
Chjara è pura, cù a natura.
A tenda offre privacy è balconi esterni,
Prufittate a solitude.
tenda di hotel di lussu (3)
Quì, per spiegà l'origine di u campu
Huanghuazhen, cum'è u locu di u famosu Yingxi Peak Forest, l'area turistica è a zona turistica, hè una destinazione turistica di media è longa distanza per Guangzhou, Shenzhen, Hong Kong, Macao è altre cità impurtanti, è hè un paradisu per l'amatori di sport all'aria aperta. in casa è in l'esteru, l'arrampicata in roccia, u kayak, l'escursionismo è u campeghju sò articuli must-play in Huanghuazhen, cusì chì currispondenu à l'affari di l'alloghju in natura selvaggia, perchè hè una lacuna chì deve esse riempita.
Cumu fà un usu raghjone di u desertu mentre prutegge l'ecologia hè un prublema chì deve esse risoltu.Integrate i palloni d'aria calda esistenti, i campi di limoni, i spazii di tappa è altre risorse per furnisce l'alloghju di notte per i turisti
A squadra di designu hà posizionatu u campu cum'è "u megliu campu di sport all'apertu è di divertimentu per i genitori è i zitelli" per risponde à e dumande di l'esterno, parenti-figlioli è di u gruppu, è per risponde à e richieste di vacanze è vacanze, studiu è attività suciale.
Per i prudutti di l'alloghju in u campu, a nostra sfida hè di truvà un equilibriu trà u costu è l'esperienza di qualità per i clienti high-end, chì dipende da a cumunicazione stretta trà e squadre di custruzzione è di cuncepimentu per maximizà u valore in u cuntrollu di i costi è l'alta efficienza.


Tempu di Postu: Apr-09-2022